Wybrane przypadki zastosowania marketingu wśród firm farmaceutycznych
Mimo że wysiłki zmierzające do zdefiniowania i wdrożenia modeli omnichannel trwają, przykłady udanych, pełnowymiarowych zmian w zakresie omnichannel w branży farmaceutycznej są rzadkie. Istnieje jednak wiele wczesnych sukcesów firm farmaceutycznych, które wprowadzają podejście omnichannel dla konkretnych segmentów lub opierają się na niewielkiej liczbie kanałów.
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?
- regularne wydania magazynu zawierające porady prawne i podpowiedzi w kontekście aktualnych problemów z prowadzeniem apteki,
- gotowe wzory postępowania w najbardziej newralgicznych aspektach refundacji i kontroli,
- dostęp do strony www.prawowaptece.pl, gdzie znajdziesz elektroniczne wersje papierowych wydań oraz porady i komentarze ekspertów,
- branżowy e-letter z aktualnościami i poradami,
- wsparcie ekspertów w bieżących problemach z zakresu prawa - wystarczy napisać maila lub nagrać swoje pytanie na pocztę głosową 24/7 h!
Podobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer Pokaż listę wydań »
Numer 61, listopad 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej