Co to jest multichannel i omnichannel oraz jakie mają zastosowania w firmach farmaceutycznych

Autor: Magdalena Bojko

Dodano: 24 listopada 2023
ad1d9ff9594a830359afd22e1adf479098bbdec9-xlarge (2)

W branży farmaceutycznej strategie multichannel i omnichannel mają kluczowe znaczenie dla skutecznej komunikacji z pacjentami, lekarzami czy farmaceutami jako podmiotami zaangażowanymi w proces leczenia.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?

  • regularne wydania magazynu zawierające porady prawne i podpowiedzi w kontekście aktualnych problemów z prowadzeniem apteki,
  • gotowe wzory postępowania w najbardziej newralgicznych aspektach refundacji i kontroli,
  • dostęp do strony www.prawowaptece.pl, gdzie znajdziesz elektroniczne wersje papierowych wydań oraz porady i komentarze ekspertów,
  • branżowy e-letter z aktualnościami i poradami,
  • wsparcie ekspertów w bieżących problemach z zakresu prawa - wystarczy napisać maila lub nagrać swoje pytanie na pocztę głosową 24/7 h!
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
multichannelomnichannel

Numer 61, listopad 2024 r.

Numer 61, listopad 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej