Jak prowadzić skuteczny dialog – najważniejsze zasady w komunikacji
Same narzędzia marketingowe i zdobycze nowych technologii nie wystarczą do efektywnego zarządzania apteką. Potrzebna jest jeszcze umiejętność prowadzenia dobrej rozmowy, która wymaga empatii, życzliwości i asertywności, inteligencji emocjonalnej oraz znajomości technik porozumiewania się. Właściciele i kierownicy aptek wiedzą, że przyjęte cele można osiągnąć przez dialog, przekonywanie i siłę perswazji.
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?
- regularne wydania magazynu zawierające porady prawne i podpowiedzi w kontekście aktualnych problemów z prowadzeniem apteki,
- gotowe wzory postępowania w najbardziej newralgicznych aspektach refundacji i kontroli,
- dostęp do strony www.prawowaptece.pl, gdzie znajdziesz elektroniczne wersje papierowych wydań oraz porady i komentarze ekspertów,
- branżowy e-letter z aktualnościami i poradami,
- wsparcie ekspertów w bieżących problemach z zakresu prawa - wystarczy napisać maila lub nagrać swoje pytanie na pocztę głosową 24/7 h!
Podobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer Pokaż listę wydań »
Numer 61, listopad 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej