Rozwój kompetencji miękkich wśród pracowników apteki
O komunikacji z pacjentem w aptece mówi się na ogół w kontekście doradztwa w ramach rozszerzonej opieki zdrowotnej bądź obsługi pacjentów w wieku 60+. Dla wielu pracowników aptek rozwój kompetencji komunikacyjnych, potrzeba doradztwa i edukowania o zdrowiu to oczywistość i potrzeba własna, lecz jednocześnie wyzwanie. Szczególnie w tych placówkach aptecznych, gdzie jest tłoczno i czas obsługi każdego – a zatem sprawność pracy farmaceuty – ma również znaczenie.
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?
- regularne wydania magazynu zawierające porady prawne i podpowiedzi w kontekście aktualnych problemów z prowadzeniem apteki,
- gotowe wzory postępowania w najbardziej newralgicznych aspektach refundacji i kontroli,
- dostęp do strony www.prawowaptece.pl, gdzie znajdziesz elektroniczne wersje papierowych wydań oraz porady i komentarze ekspertów,
- branżowy e-letter z aktualnościami i poradami,
- wsparcie ekspertów w bieżących problemach z zakresu prawa - wystarczy napisać maila lub nagrać swoje pytanie na pocztę głosową 24/7 h!
Podobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer Pokaż listę wydań »
Numer 61, listopad 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej