Jakie kompetencje powinien mieć farmaceuta, aby dobrze komunikować się z pacjentem

Dorota Uliasz

Autor: Dorota Uliasz

Dodano: 31 maja 2024
896a5e8985bc464041fe4e4bf4ca1aeb1273a1ae-xlarge (2)

O komunikacji z pacjentem w aptece mówi się na ogół w kontekście doradztwa w ramach rozszerzonej opieki zdrowotnej bądź obsługi pacjentów w wieku 60+. Dla wielu pracowników aptek rozwój kompetencji komunikacyjnych, potrzeba doradztwa i edukowania o zdrowiu to oczywistość i potrzeba własna, lecz jednocześnie wyzwanie. Szczególnie w tych placówkach aptecznych, gdzie jest tłoczno i czas obsługi każdego – a zatem sprawność pracy farmaceuty – ma również znaczenie.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?

  • regularne wydania magazynu zawierające porady prawne i podpowiedzi w kontekście aktualnych problemów z prowadzeniem apteki,
  • gotowe wzory postępowania w najbardziej newralgicznych aspektach refundacji i kontroli,
  • dostęp do strony www.prawowaptece.pl, gdzie znajdziesz elektroniczne wersje papierowych wydań oraz porady i komentarze ekspertów,
  • branżowy e-letter z aktualnościami i poradami,
  • wsparcie ekspertów w bieżących problemach z zakresu prawa - wystarczy napisać maila lub nagrać swoje pytanie na pocztę głosową 24/7 h!
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dorota Uliasz

Autor: Dorota Uliasz

psycholog, specjalizuje się w opracowywaniu procedur podnoszących jakość obsługi pacjenta i w zarządzaniu pracą personelu placówek medycznych, prowadzi bloga zadowolonypacjent.pl
Słowa kluczowe:
farmaceuta kompetencje

Numer 60, październik 2024 r.

Numer 60, październik 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej