Jak prowadzić efektywny wywiad z pacjentem apteki

Dorota Uliasz

Autor: Dorota Uliasz

Dodano: 31 maja 2024
00a7d199e072525f87179745371dc6b786a320b4-xlarge (3)

Poznaj etapy wywiadu lekarskiego i konkretne umiejętności, które mogą w tym pomóc według wytycznych Calgary-Cambridge. Wszystkie te etapy można zastosować w przypadku porad farmaceutycznych.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?

  • regularne wydania magazynu zawierające porady prawne i podpowiedzi w kontekście aktualnych problemów z prowadzeniem apteki,
  • gotowe wzory postępowania w najbardziej newralgicznych aspektach refundacji i kontroli,
  • dostęp do strony www.prawowaptece.pl, gdzie znajdziesz elektroniczne wersje papierowych wydań oraz porady i komentarze ekspertów,
  • branżowy e-letter z aktualnościami i poradami,
  • wsparcie ekspertów w bieżących problemach z zakresu prawa - wystarczy napisać maila lub nagrać swoje pytanie na pocztę głosową 24/7 h!
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dorota Uliasz

Autor: Dorota Uliasz

psycholog, specjalizuje się w opracowywaniu procedur podnoszących jakość obsługi pacjenta i w zarządzaniu pracą personelu placówek medycznych, prowadzi bloga zadowolonypacjent.pl

Numer 61, listopad 2024 r.

Numer 61, listopad 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej