Jak kierownik apteki powinien zgłosić podejrzenie, że lek nie odpowiada wymaganiom jakościowym

Dodano: 29 czerwca 2022

Pełnienie funkcji kierownika apteki wiąże się z wieloma obowiązkami związanymi z prowadzeniem zarządzanej przez niego placówki. Zostały one zapisane w ustawie o zawodzie farmaceuty oraz w ustawie Prawo farmaceutyczne. Zgodnie z tymi aktami prawnymi jednym z zadań kierownika apteki jest przekazywanie organom Państwowej Inspekcji Farmaceutycznej informacji o podejrzeniu lub stwierdzeniu, że dany produkt leczniczy nie odpowiada ustalonym dla niego wymaganiom jakościowym. W jaki sposób należy przeprowadzić ten proceder?

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?

  • regularne wydania magazynu zawierające porady prawne i podpowiedzi w kontekście aktualnych problemów z prowadzeniem apteki,
  • gotowe wzory postępowania w najbardziej newralgicznych aspektach refundacji i kontroli,
  • dostęp do strony www.prawowaptece.pl, gdzie znajdziesz elektroniczne wersje papierowych wydań oraz porady i komentarze ekspertów,
  • branżowy e-letter z aktualnościami i poradami,
  • wsparcie ekspertów w bieżących problemach z zakresu prawa - wystarczy napisać maila lub nagrać swoje pytanie na pocztę głosową 24/7 h!
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Numer 61, listopad 2024 r.

Numer 61, listopad 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej