Reklama w aptece – surowe konsekwencje naruszenia przepisów

Dariusz Wójcik

Autor: Dariusz Wójcik

Dodano: 14 października 2019
Reklama w aptece

Reklama w aptece jest możliwa wyłącznie z uwzględnieniem precyzyjnych przepisów. Wprowadzając reklamę produktu leczniczego do apteki, należy również przeanalizować, czy aby na pewno nie łamie się w ten sposób ogólnego zakazu w zakresie reklamy samej apteki czy punktu aptecznego. Konsekwencje takiego działania mogą słono kosztować, bo aż do 50 tys. zł.   

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?

  • regularne wydania magazynu zawierające porady prawne i podpowiedzi w kontekście aktualnych problemów z prowadzeniem apteki,
  • gotowe wzory postępowania w najbardziej newralgicznych aspektach refundacji i kontroli,
  • dostęp do strony www.prawowaptece.pl, gdzie znajdziesz elektroniczne wersje papierowych wydań oraz porady i komentarze ekspertów,
  • branżowy e-letter z aktualnościami i poradami,
  • wsparcie ekspertów w bieżących problemach z zakresu prawa - wystarczy napisać maila lub nagrać swoje pytanie na pocztę głosową 24/7 h!
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dariusz Wójcik

Autor: Dariusz Wójcik

radca prawny, partner w kancelarii GW Legal Grabiec & Wójcik spółka partnerska radców prawnych

Nr 9 Lipiec 2020

Nr 9 Lipiec 2020
Dostępny w wersji elektronicznej