W ogłoszeniu prasowym apteka może podać nazwę i logo

Michał Culepa

Autor: Michał Culepa

Dodano: 31 maja 2024
825da36266d7d712d1704be146ba755d96c900fb-xlarge (6)

Nie jest niedozwoloną reklamą apteki podanie w ogłoszeniu prasowym jej nazwy i logotypu obok godzin pracy i lokalizacji. Samo przedstawienie graficzne tych informacji także nie może być traktowane jako sprzeczna z prawem reklama. Tak stwierdził skład orzekający Naczelnego Sądu Administracyjnego w wyroku z 16 kwietnia 2024 r. (sygn. akt II GSK 116/21).

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?

  • regularne wydania magazynu zawierające porady prawne i podpowiedzi w kontekście aktualnych problemów z prowadzeniem apteki,
  • gotowe wzory postępowania w najbardziej newralgicznych aspektach refundacji i kontroli,
  • dostęp do strony www.prawowaptece.pl, gdzie znajdziesz elektroniczne wersje papierowych wydań oraz porady i komentarze ekspertów,
  • branżowy e-letter z aktualnościami i poradami,
  • wsparcie ekspertów w bieżących problemach z zakresu prawa - wystarczy napisać maila lub nagrać swoje pytanie na pocztę głosową 24/7 h!
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Michał Culepa

Autor: Michał Culepa

prawnik, specjalista z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, współpracownik merytoryczny największych wydawnictw prawniczych. Doświadczony trener i wykładowca.

Numer 60, październik 2024 r.

Numer 60, październik 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej