Jak sporządzić rejestr czynności przetwarzania danych
Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych powinien być sporządzony na początku przetwarzania danych i aktualizowany na bieżąco w miarę wprowadzania zmian w sposobie przetwarzania danych. Jest to obowiązek każdego administratora i podmiotu przetwarzającego, który ma na celu zapewnienie przejrzystości i zgodności z przepisami RODO. W przypadku małych organizacji (poniżej 250 pracowników) istnieją pewne wyjątki, ale prowadzenie rejestru jest zdecydowanie zalecane w celu minimalizacji ryzyka i zapewnienia zgodności z przepisami prawa.
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?
- regularne wydania magazynu zawierające porady prawne i podpowiedzi w kontekście aktualnych problemów z prowadzeniem apteki,
- gotowe wzory postępowania w najbardziej newralgicznych aspektach refundacji i kontroli,
- dostęp do strony www.prawowaptece.pl, gdzie znajdziesz elektroniczne wersje papierowych wydań oraz porady i komentarze ekspertów,
- branżowy e-letter z aktualnościami i poradami,
- wsparcie ekspertów w bieżących problemach z zakresu prawa - wystarczy napisać maila lub nagrać swoje pytanie na pocztę głosową 24/7 h!
Słowa kluczowe:
rejestr czynności przetwarzaniaPodobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer Pokaż listę wydań »
Numer specjalny 9, grudzień 2024-luty 2025
Dostępny w wersji elektronicznej