7 etapów wywiadu z pacjentem – wskazówki dla farmaceuty

Dorota Uliasz

Autor: Dorota Uliasz

Dodano: 31 maja 2024
2dcd52348f27e1a53fd7d8c3abda7d14fb790638-xlarge (5)

Pierwsze minuty mają ogromne znaczenie. Szczególnie, gdy z danym pacjentem rozmawiamy po raz pierwszy. Na pewno słyszeliście o tzw. efekcie pierwszego wrażenia. Ten psychologiczny mechanizm pokazuje, że gdy poznajemy nową osobę, kluczowe są nawet nie początkowe minuty, ale wręcz sekundy. Wtedy na podstawie pierwszych komunikatów: przywitanie się, zachowanie niewerbalne, np. uśmiech, kontakt wzrokowy, ton głosu, nasz rozmówca wyciąga daleko idące wnioski co do relacji, np. czy zaufa tej osobie. Ma to zasadnicze znaczenia w pracy farmaceuty.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?

  • regularne wydania magazynu zawierające porady prawne i podpowiedzi w kontekście aktualnych problemów z prowadzeniem apteki,
  • gotowe wzory postępowania w najbardziej newralgicznych aspektach refundacji i kontroli,
  • dostęp do strony www.prawowaptece.pl, gdzie znajdziesz elektroniczne wersje papierowych wydań oraz porady i komentarze ekspertów,
  • branżowy e-letter z aktualnościami i poradami,
  • wsparcie ekspertów w bieżących problemach z zakresu prawa - wystarczy napisać maila lub nagrać swoje pytanie na pocztę głosową 24/7 h!
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dorota Uliasz

Autor: Dorota Uliasz

psycholog, specjalizuje się w opracowywaniu procedur podnoszących jakość obsługi pacjenta i w zarządzaniu pracą personelu placówek medycznych, prowadzi bloga zadowolonypacjent.pl

Numer 60, październik 2024 r.

Numer 60, październik 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej