Reklama skojarzeniowa apteki także jest zabroniona
Publikacja reklam skojarzeniowych – z podawaniem obok siebie dozwolonych danych i niedozwolonych haseł promocyjnych w taki sposób, że publikuje się hasło reklamowe innej firmy tuż obok ogłoszenia o lokalizacji i godzinach otwarcia apteki, graficznie bardzo podobne do aptecznego ogłoszenia – narusza zakaz reklamy aptek określony w art. 94a Prawa farmaceutycznego. Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego z 12 września 2023 r., sygn. II GSK 554/20
- Data: 23.10.2023
W jaki sposób farmaceuci powinni sprawować opiekę farmaceutyczną
Farmaceuci odgrywają istotną rolę w profilaktyce chorób, szczepieniach i programach zdrowotnych. Ich wiedza i umiejętności farmaceutyczne pozwalają im aktywnie wspierać zdrowie publiczne i zapobiegać chorobom. Warto również wspomnieć o umiejętnościach miękkich w postaci komunikacji, perswazji czy przekonywania, które w sposób bezpośredni przekładają się na realizacje elementów polityki ochrony zdrowia w postaci profilaktyki i edukacji, compliance i adherence.
- Data: 23.10.2023