Reklama skojarzeniowa apteki także jest zabroniona
Publikacja reklam skojarzeniowych – z podawaniem obok siebie dozwolonych danych i niedozwolonych haseł promocyjnych w taki sposób, że publikuje się hasło reklamowe innej firmy tuż obok ogłoszenia o lokalizacji i godzinach otwarcia apteki, graficznie bardzo podobne do aptecznego ogłoszenia – narusza zakaz reklamy aptek określony w art. 94a Prawa farmaceutycznego. Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego z 12 września 2023 r., sygn. II GSK 554/20
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?
- regularne wydania magazynu zawierające porady prawne i podpowiedzi w kontekście aktualnych problemów z prowadzeniem apteki,
- gotowe wzory postępowania w najbardziej newralgicznych aspektach refundacji i kontroli,
- dostęp do strony www.prawowaptece.pl, gdzie znajdziesz elektroniczne wersje papierowych wydań oraz porady i komentarze ekspertów,
- branżowy e-letter z aktualnościami i poradami,
- wsparcie ekspertów w bieżących problemach z zakresu prawa - wystarczy napisać maila lub nagrać swoje pytanie na pocztę głosową 24/7 h!
Podobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer Pokaż listę wydań »
Numer 61, listopad 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej