Baner czy audycja nie musi być zakazaną reklamą apteki
Dozwolona jest informacja o nazwie, lokalizacji i godzinach pracy apteki lub punktu aptecznego, która może być przekazywana w dowolny sposób, gdyż przepisy nie określają dozwolonych form przekazywania powyższych danych o aptece. Sprawdź stanowisko Naczelnego Sądu Administracyjnego w wyroku z 6 października 2022 r. ( sygn.akt II GSK 739/19).
Z artykułu dowiesz się:
- Nie jest reklamą informacja o lokalizacji i godzinach pracy apteki lub punktu aptecznego.
- W zakresie pojęcia dozwolonej informacji o aptece z natury rzeczy mieści się również określenie (a więc nazwa) skonkretyzowanej apteki.
- Dozwolona jest każda forma informowania o działalności aptecznej, czy to poprzez banery, ogłoszenia w prasie czy Internecie lub mediach społeczniościowych, czy też poprzez publiczną informację dźwiękową.
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?
- regularne wydania magazynu zawierające porady prawne i podpowiedzi w kontekście aktualnych problemów z prowadzeniem apteki,
- gotowe wzory postępowania w najbardziej newralgicznych aspektach refundacji i kontroli,
- dostęp do strony www.prawowaptece.pl, gdzie znajdziesz elektroniczne wersje papierowych wydań oraz porady i komentarze ekspertów,
- branżowy e-letter z aktualnościami i poradami,
- wsparcie ekspertów w bieżących problemach z zakresu prawa - wystarczy napisać maila lub nagrać swoje pytanie na pocztę głosową 24/7 h!
Podobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer Pokaż listę wydań »
Numer 61, listopad 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej