Jak uniknąć konfliktów między współpracownikami w aptece

Konflikt współrpacowników

Konflikty między współpracownikami się zdarzają, a sztuką jest stworzyć takie miejsce pracy, gdzie nieporozumienia nie istnieją. Za higienę warunków pracy odpowiada przede wszystkim pracodawca oraz osoba wyznaczona przez pracodawcę do organizowania pracy pracownikom i zarządzania nimi. Należy podejmować działania z poszanowaniem przepisów Kodeksu pracy, dotyczących równego traktowania pracowników i niedyskryminacji.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?

  • regularne wydania magazynu zawierające porady prawne i podpowiedzi w kontekście aktualnych problemów z prowadzeniem apteki,
  • gotowe wzory postępowania w najbardziej newralgicznych aspektach refundacji i kontroli,
  • dostęp do strony www.prawowaptece.pl, gdzie znajdziesz elektroniczne wersje papierowych wydań oraz porady i komentarze ekspertów,
  • branżowy e-letter z aktualnościami i poradami,
  • wsparcie ekspertów w bieżących problemach z zakresu prawa - wystarczy napisać maila lub nagrać swoje pytanie na pocztę głosową 24/7 h!
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dorota Kaczmarczyk-Szczurek

Autor: Dorota Kaczmarczyk-Szczurek

radca prawny, Kancelaria Dorota Kaczmarczyk-Szczurek w Krakowie

Nr 10 Sierpień 2020

Nr 10 Sierpień 2020
Dostępny w wersji elektronicznej