Czy prawo farmaceutyczne dopuszcza stosowanie marketingu

Ewa Lewańska

Autor: Ewa Lewańska

Dodano: 25 marca 2020
Reklama w aptece

Silna konkurencja na rynku aptek wiąże się z pokusą zareklamowania placówki i zachęcenia potencjalnych klientów do zakupu oferowanych produktów. Czy w świetle aktualnych przepisów jest to możliwe, a jeśli nie, to jakie za to grożą kary?

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?

  • regularne wydania magazynu zawierające porady prawne i podpowiedzi w kontekście aktualnych problemów z prowadzeniem apteki,
  • gotowe wzory postępowania w najbardziej newralgicznych aspektach refundacji i kontroli,
  • dostęp do strony www.prawowaptece.pl, gdzie znajdziesz elektroniczne wersje papierowych wydań oraz porady i komentarze ekspertów,
  • branżowy e-letter z aktualnościami i poradami,
  • wsparcie ekspertów w bieżących problemach z zakresu prawa - wystarczy napisać maila lub nagrać swoje pytanie na pocztę głosową 24/7 h!
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Ewa Lewańska

Autor: Ewa Lewańska

radca prawny specjalizujący się w prawie farmaceutycznym

Nr 10 Sierpień 2020

Nr 10 Sierpień 2020
Dostępny w wersji elektronicznej