Jak zarządzać personelem, gdy pojawi się konflikt w miejscu pracy

Dodano: 22 grudnia 2023
192165728081b117059ccdc6a77a9326f2286a20-xlarge (1)

Różnice w zainteresowaniach, procesach myślowych, potrzebach i postawach pracowników mogą powodować konflikt. To nigdy nie jest żadnym rozwiązaniem problemu, wręcz przeciwnie – pogarsza sytuację. Prowadzi do braku wzajemnego szacunku między ludźmi, obniża produktywność i czyni ludzi zniechęconymi po starciu. Sprawdź, co możesz zrobić.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?

  • regularne wydania magazynu zawierające porady prawne i podpowiedzi w kontekście aktualnych problemów z prowadzeniem apteki,
  • gotowe wzory postępowania w najbardziej newralgicznych aspektach refundacji i kontroli,
  • dostęp do strony www.prawowaptece.pl, gdzie znajdziesz elektroniczne wersje papierowych wydań oraz porady i komentarze ekspertów,
  • branżowy e-letter z aktualnościami i poradami,
  • wsparcie ekspertów w bieżących problemach z zakresu prawa - wystarczy napisać maila lub nagrać swoje pytanie na pocztę głosową 24/7 h!
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Numer 55, maj 2024 r.

Numer 55, maj 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej