Reklama apteki – wybrane orzeczenia sądów i organów inspekcji farmaceutycznej

Dodano: 15 listopada 2022
992b5a04469961ab7b408f352441be2262c59db5-xlarge (1)

Gdzie przebiega granica dozwolonych prawem form promocji apteki? Czy każde działanie marketingowe w tym zakresie należy traktować jako naruszenie ustawowego zakazu? Odpowiedź brzmi – to zależy – od formy, contentu, narzędzia marketingu, zastosowanych w procesie kreowania danej informacji.

Z artykułu dowiesz się:

  • Apteki i punkty apteczne obowiązuje zakaz reklamy na podstawie art. 94a Prawa farmaceutycznego.
  • Reklama aptek polega na jakimkolwiek zachęcaniu pacjenta do zakupu oferowanych towarów w danej aptece, co mogłoby wpłynąć na zwiększenie obrotów danej apteki.
  • Nie jest zabronione pozycjonowanie stron internetowych aptek, punktów aptecznych lub innych stron, za pośrednictwem których są sprzedawane produkty lecznicze, jeśli prezentowane treści nie zachęcają w jakikolwiek sposób do korzystania z usług konkretnej apteki.
  • Więcej na temat reklamy aptek przeczytasz w pragowaptece.pl.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?

  • regularne wydania magazynu zawierające porady prawne i podpowiedzi w kontekście aktualnych problemów z prowadzeniem apteki,
  • gotowe wzory postępowania w najbardziej newralgicznych aspektach refundacji i kontroli,
  • dostęp do strony www.prawowaptece.pl, gdzie znajdziesz elektroniczne wersje papierowych wydań oraz porady i komentarze ekspertów,
  • branżowy e-letter z aktualnościami i poradami,
  • wsparcie ekspertów w bieżących problemach z zakresu prawa - wystarczy napisać maila lub nagrać swoje pytanie na pocztę głosową 24/7 h!
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Numer 61, listopad 2024 r.

Numer 61, listopad 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej