• Prawo apteczne w praktyce
  • Prawo w aptece
  • Refundacja i kontrole
  • Zarządzanie apteką
  • Organizacja pracy w aptece
  • Z praktyki farmaceuty
  • Kierownik apteki pyta - ekspert odpowiada
  • Zamów
  • Prawo apteczne w praktycePrawo apteczne w praktyce
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Prawo w aptece
  • Refundacja i kontrole
  • Zarządzanie apteką
  • Organizacja pracy w aptece
  • Z praktyki farmaceuty
  • Kierownik apteki pyta - ekspert odpowiada

automarketing

992b5a04469961ab7b408f352441be2262c59db5-xlarge (1)

Reklama apteki – wybrane orzeczenia sądów i organów inspekcji farmaceutycznej

Gdzie przebiega granica dozwolonych prawem form promocji apteki? Czy każde działanie marketingowe w tym zakresie należy traktować jako naruszenie ustawowego zakazu? Odpowiedź brzmi – to zależy – od formy, contentu, narzędzia marketingu, zastosowanych w procesie kreowania danej informacji.

Z artykułu dowiesz się:

  • Apteki i punkty apteczne obowiązuje zakaz reklamy na podstawie art. 94a Prawa farmaceutycznego.
  • Reklama aptek polega na jakimkolwiek zachęcaniu pacjenta do zakupu oferowanych towarów w danej aptece, co mogłoby wpłynąć na zwiększenie obrotów danej apteki.
  • Nie jest zabronione pozycjonowanie stron internetowych aptek, punktów aptecznych lub innych stron, za pośrednictwem których są sprzedawane produkty lecznicze, jeśli prezentowane treści nie zachęcają w jakikolwiek sposób do korzystania z usług konkretnej apteki.
  • Więcej na temat reklamy aptek przeczytasz w pragowaptece.pl.
  • 15 listopada 2022 r.
  • Nr 37 - Listopad 2022
3677

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Nasi eksperci
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

fandk.pl

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • [email protected]

© Wiedza i Praktyka

/PrawoApteczne

Wiedza i Praktyka logo