Reklama drogerii nie jest reklamą apteki – jeżeli nie ma w niej produktów aptecznych
Samo użycie w reklamie drogerii i produktów drogeryjnych (takich jak kosmetyki czy suplementy diety) loga i nazwy identycznej z oznaczeniami aptek należących do tego samego właściciela nie oznacza, że mamy do czynienia z niedozwoloną reklamą apteki. Ocena taka zależy od rodzaju reklamowanego produktu i treści przekazu promocyjnego. Sprawdź wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego z 7 grudnia 2023 r., sygn. II GSK 1127/20.
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?
- regularne wydania magazynu zawierające porady prawne i podpowiedzi w kontekście aktualnych problemów z prowadzeniem apteki,
- gotowe wzory postępowania w najbardziej newralgicznych aspektach refundacji i kontroli,
- dostęp do strony www.prawowaptece.pl, gdzie znajdziesz elektroniczne wersje papierowych wydań oraz porady i komentarze ekspertów,
- branżowy e-letter z aktualnościami i poradami,
- wsparcie ekspertów w bieżących problemach z zakresu prawa - wystarczy napisać maila lub nagrać swoje pytanie na pocztę głosową 24/7 h!
Słowa kluczowe:
reklama aptekiPodobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer Pokaż listę wydań »
Numer 61, listopad 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej