Reklama drogerii nie jest reklamą apteki – jeżeli nie ma w niej produktów aptecznych

Michał Culepa

Autor: Michał Culepa

Dodano: 26 kwietnia 2024
825da36266d7d712d1704be146ba755d96c900fb-xlarge (5)

Samo użycie w reklamie drogerii i produktów drogeryjnych (takich jak kosmetyki czy suplementy diety) loga i nazwy identycznej z oznaczeniami aptek należących do tego samego właściciela nie oznacza, że mamy do czynienia z niedozwoloną reklamą apteki. Ocena taka zależy od rodzaju reklamowanego produktu i treści przekazu promocyjnego. Sprawdź wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego z 7 grudnia 2023 r., sygn. II GSK 1127/20.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?

  • regularne wydania magazynu zawierające porady prawne i podpowiedzi w kontekście aktualnych problemów z prowadzeniem apteki,
  • gotowe wzory postępowania w najbardziej newralgicznych aspektach refundacji i kontroli,
  • dostęp do strony www.prawowaptece.pl, gdzie znajdziesz elektroniczne wersje papierowych wydań oraz porady i komentarze ekspertów,
  • branżowy e-letter z aktualnościami i poradami,
  • wsparcie ekspertów w bieżących problemach z zakresu prawa - wystarczy napisać maila lub nagrać swoje pytanie na pocztę głosową 24/7 h!
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Michał Culepa

Autor: Michał Culepa

prawnik, specjalista z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, współpracownik merytoryczny największych wydawnictw prawniczych. Doświadczony trener i wykładowca.
Słowa kluczowe:
reklama apteki

Numer 61, listopad 2024 r.

Numer 61, listopad 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej