Dyrektywa fałszywkowa – jakie obowiązki nakłada na apteki
Ze względu na dużą skalę fałszowania produktów leczniczych wprowadzono system weryfikacji autentyczności leków. Funkcjonuje on od 9 lutego 2019 r. na terenie całej UE, z wyjątkiem Belgii, Włoch i Grecji, którym przyznano dodatkowy 6-letni okres dostosowawczy. Sprawdź, jakie najważniejsze obowiązki wprowadza dyrektywa dla aptek.
- Data: 14.10.2019
Reklama w aptece – surowe konsekwencje naruszenia przepisów
Reklama w aptece jest możliwa wyłącznie z uwzględnieniem precyzyjnych przepisów. Wprowadzając reklamę produktu leczniczego do apteki, należy również przeanalizować, czy aby na pewno nie łamie się w ten sposób ogólnego zakazu w zakresie reklamy samej apteki czy punktu aptecznego. Konsekwencje takiego działania mogą słono kosztować, bo aż do 50 tys. zł.
- Data: 14.10.2019
Aktualny numer Pokaż listę wydań »
Numer 61, listopad 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej