Marketing sensoryczny, czyli jak sprzedają zmysły w aptece

Autor: Artur Rakowski

Dodano: 26 kwietnia 2024
15e46dd917e7bbb4f444e2a6d5fb8236f3d5f7ff-xlarge (2)

Umiejętna komunikacja oparta na zasadach marketingu sensorycznego może służyć dobru pacjenta i pomagać w podjęciu słusznej decyzji z korzyścią dla jego zdrowia. Coraz częściej pacjent, szukając określonego suplementu diety czy leku, przychodzi do apteki pod wpływem marketingu szeptanego w Internecie czy reklamy farmaceutyku w mediach tradycyjnych. Marketing sensoryczny można więc wykorzystać, by wpływać zgodnie z etyką zawodową na korzystne dla zdrowia pacjentów decyzje.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?

  • regularne wydania magazynu zawierające porady prawne i podpowiedzi w kontekście aktualnych problemów z prowadzeniem apteki,
  • gotowe wzory postępowania w najbardziej newralgicznych aspektach refundacji i kontroli,
  • dostęp do strony www.prawowaptece.pl, gdzie znajdziesz elektroniczne wersje papierowych wydań oraz porady i komentarze ekspertów,
  • branżowy e-letter z aktualnościami i poradami,
  • wsparcie ekspertów w bieżących problemach z zakresu prawa - wystarczy napisać maila lub nagrać swoje pytanie na pocztę głosową 24/7 h!
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
marketing sensoryczny

Numer 55, maj 2024 r.

Numer 55, maj 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej