Zgłoszenie zmian w ewidencji personelu tylko w postaci elektronicznej

Marta Bogusiak

Autor: Marta Bogusiak

Dodano: 18 grudnia 2019
E-recepta – niezgodności w części wizualnej i graficznej

Od dnia 24 października 2019 r. dokonywanie zmian w ewidencji osób zatrudnionych w aptece będzie możliwe już tylko w drodze elektronicznej. W tym dniu weszło w życie rozporządzenie Ministra Zdrowia z 9 października 2019 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ogólnych warunków umów na realizację recept oraz ramowego wzoru umowy na realizację recept (Dz.U. z 2019 r. poz. 1971). 

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?

  • regularne wydania magazynu zawierające porady prawne i podpowiedzi w kontekście aktualnych problemów z prowadzeniem apteki,
  • gotowe wzory postępowania w najbardziej newralgicznych aspektach refundacji i kontroli,
  • dostęp do strony www.prawowaptece.pl, gdzie znajdziesz elektroniczne wersje papierowych wydań oraz porady i komentarze ekspertów,
  • branżowy e-letter z aktualnościami i poradami,
  • wsparcie ekspertów w bieżących problemach z zakresu prawa - wystarczy napisać maila lub nagrać swoje pytanie na pocztę głosową 24/7 h!
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marta Bogusiak

Autor: Marta Bogusiak

radca prawny przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Łodzi. Od 2008 r. współpracuje z Kancelarią Fortak & Karasiński, zajmuje się głównie obsługą prawną podmiotów wykonujących działalność leczniczą. Ma wszechstronną wiedzę i bogate doświadczenie w zakresie prawa medycznego, w tym w zakresie kontraktowania świadczeń i współpracy z NFZ. Jest autorem i współautorem licznych publikacji oraz szkoleń kierowanych do placówek medycznych.
Słowa kluczowe:
aptekaewidencjapersonel

Nr 10 Sierpień 2020

Nr 10 Sierpień 2020
Dostępny w wersji elektronicznej