W jaki sposób należy obsługiwać pacjenta w trudnych sytuacjach

Dorota Uliasz

Autor: Dorota Uliasz

Dodano: 27 grudnia 2021
farmaceuta komputer notatnik

W kontaktach pracowników placówek medycznych z pacjentami jest coraz więcej trudnych, emocjonalnych sytuacji. Oto kilka zasad, które są kluczowe w obsłudze pacjenta.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?

  • regularne wydania magazynu zawierające porady prawne i podpowiedzi w kontekście aktualnych problemów z prowadzeniem apteki,
  • gotowe wzory postępowania w najbardziej newralgicznych aspektach refundacji i kontroli,
  • dostęp do strony www.prawowaptece.pl, gdzie znajdziesz elektroniczne wersje papierowych wydań oraz porady i komentarze ekspertów,
  • branżowy e-letter z aktualnościami i poradami,
  • wsparcie ekspertów w bieżących problemach z zakresu prawa - wystarczy napisać maila lub nagrać swoje pytanie na pocztę głosową 24/7 h!
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dorota Uliasz

Autor: Dorota Uliasz

psycholog, specjalizuje się w opracowywaniu procedur podnoszących jakość obsługi pacjenta i w zarządzaniu pracą personelu placówek medycznych, prowadzi bloga zadowolonypacjent.pl
Słowa kluczowe:
aptekapacjent

Numer 61, listopad 2024 r.

Numer 61, listopad 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej