Bez decyzji nie można w rejestrze określić apteki jako „nieaktywnej”

Organ nadzoru farmaceutycznego nie może dokonać takiej zmiany bez prawomocnej decyzji dotyczącej wygaśnięcia zezwolenia na prowadzenie apteki. To ważne przypomnienie o konieczności przestrzegania procedur prawnych w rejestrze aptek, które mają kluczowe znaczenie dla funkcjonowania aptek ogólnodostępnych. Przeczytaj pełny artykuł, aby lepiej zrozumieć ramy prawne i ich wpływ na status aptek.
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?
- regularne wydania magazynu zawierające porady prawne i podpowiedzi w kontekście aktualnych problemów z prowadzeniem apteki,
- gotowe wzory postępowania w najbardziej newralgicznych aspektach refundacji i kontroli,
- dostęp do strony www.prawowaptece.pl, gdzie znajdziesz elektroniczne wersje papierowych wydań oraz porady i komentarze ekspertów,
- branżowy e-letter z aktualnościami i poradami,
- wsparcie ekspertów w bieżących problemach z zakresu prawa - wystarczy napisać maila lub nagrać swoje pytanie na pocztę głosową 24/7 h!
Słowa kluczowe:
określenie apteki jak "nieaktywnej"Podobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer Pokaż listę wydań »
Numer 65, marzec 2025 r

Dostępny w wersji elektronicznej