Jak farmaceuta powinien mówić do pacjenta, czyli co to jest język korzyści

Dodano: 29 sierpnia 2023
992b5a04469961ab7b408f352441be2262c59db5-xlarge (2)

Język korzyści to sposób prezentowania cech danego produktu w świetle wynikających z nich korzyści, które może osiągnąć klient, dokonując zakupu. Aby zrozumieć istotę tego narzędzia, będącego jednym z kolejnych etapów modelu sprzedaży, należy przeanalizować poprzedzające go kroki.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?

  • regularne wydania magazynu zawierające porady prawne i podpowiedzi w kontekście aktualnych problemów z prowadzeniem apteki,
  • gotowe wzory postępowania w najbardziej newralgicznych aspektach refundacji i kontroli,
  • dostęp do strony www.prawowaptece.pl, gdzie znajdziesz elektroniczne wersje papierowych wydań oraz porady i komentarze ekspertów,
  • branżowy e-letter z aktualnościami i poradami,
  • wsparcie ekspertów w bieżących problemach z zakresu prawa - wystarczy napisać maila lub nagrać swoje pytanie na pocztę głosową 24/7 h!
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Numer 61, listopad 2024 r.

Numer 61, listopad 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej