Jak farmaceuta powinien mówić do pacjenta, czyli co to jest język korzyści
Język korzyści to sposób prezentowania cech danego produktu w świetle wynikających z nich korzyści, które może osiągnąć klient, dokonując zakupu. Aby zrozumieć istotę tego narzędzia, będącego jednym z kolejnych etapów modelu sprzedaży, należy przeanalizować poprzedzające go kroki.
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?
- regularne wydania magazynu zawierające porady prawne i podpowiedzi w kontekście aktualnych problemów z prowadzeniem apteki,
- gotowe wzory postępowania w najbardziej newralgicznych aspektach refundacji i kontroli,
- dostęp do strony www.prawowaptece.pl, gdzie znajdziesz elektroniczne wersje papierowych wydań oraz porady i komentarze ekspertów,
- branżowy e-letter z aktualnościami i poradami,
- wsparcie ekspertów w bieżących problemach z zakresu prawa - wystarczy napisać maila lub nagrać swoje pytanie na pocztę głosową 24/7 h!
Słowa kluczowe:
prezentowanie cech produktu aptekaPodobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer Pokaż listę wydań »
Numer 61, listopad 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej