Jak eksponować asortyment w aptece oprócz leków

W prowadzeniu apteki jako podmiotu handlu detalicznego oprócz lokalizacji, cen i sposobów promocji (w bardzo ograniczonym zakresie) ważne są też asortyment i obsługa. Oznacza to, że zarządzający (właściciel, kierownik lub pracownicy) muszą podjąć decyzję o tym, co będą sprzedawać (wyselekcjonować produkty według rodzaju i marki) i w jaki sposób zaoferują produkty pacjentom. W miejscu sprzedaży klienci podejmują aż 70% decyzji o zakupach. Sprawdź, jak skutecznie zarządzać asortymentem w aptece, uwzględniając wiedzę o pacjentach i ich potrzebach.
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?
- regularne wydania magazynu zawierające porady prawne i podpowiedzi w kontekście aktualnych problemów z prowadzeniem apteki,
- gotowe wzory postępowania w najbardziej newralgicznych aspektach refundacji i kontroli,
- dostęp do strony www.prawowaptece.pl, gdzie znajdziesz elektroniczne wersje papierowych wydań oraz porady i komentarze ekspertów,
- branżowy e-letter z aktualnościami i poradami,
- wsparcie ekspertów w bieżących problemach z zakresu prawa - wystarczy napisać maila lub nagrać swoje pytanie na pocztę głosową 24/7 h!
Słowa kluczowe:
eksponowanie asortymentu w aptecePodobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer Pokaż listę wydań »
Numer 67, maj 2025 r.

Dostępny w wersji elektronicznej