Jak zadbać o wizerunek apteki w przypadku zwolnień pracowników
Zakończenie współpracy na ogół odbywa się w napiętej atmosferze, w której łatwo o pochopne decyzje oraz zaniedbania wynikające z chęci jak najszybszego zamknięcia sprawy. Zarządzając apteką, należy jednakże pamiętać, że jest to sytuacja, która ze względu na poziom negatywnych emocji wymaga od nas szczególnej atencji, przygotowania i systemowego działania. Zaniedbując ten obszar, wystawiamy się bowiem na ryzyko „czarnego PR-u” i obniżenia atrakcyjności naszej apteki jako miejsca pracy nie tylko dla kolejnych kandydatów, ale też zespołu, który już w niej pracuje.
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?
- regularne wydania magazynu zawierające porady prawne i podpowiedzi w kontekście aktualnych problemów z prowadzeniem apteki,
- gotowe wzory postępowania w najbardziej newralgicznych aspektach refundacji i kontroli,
- dostęp do strony www.prawowaptece.pl, gdzie znajdziesz elektroniczne wersje papierowych wydań oraz porady i komentarze ekspertów,
- branżowy e-letter z aktualnościami i poradami,
- wsparcie ekspertów w bieżących problemach z zakresu prawa - wystarczy napisać maila lub nagrać swoje pytanie na pocztę głosową 24/7 h!
Słowa kluczowe:
zwolnienia pracownikówPodobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer Pokaż listę wydań »
Numer 61, listopad 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej