Jak farmaceuta powinien prowadzić rozmowę telefoniczną z pacjentem

Autor: Magdalena Bojko

Dodano: 24 listopada 2023
0bd29d0afe9af5b22563736d1ad57cc0b2b47821-xlarge (2)

Pacjenci dzwonią do aptek z różnorodnymi potrzebami i zapytaniami związanymi z ich zdrowiem oraz dostępnością leków i usług farmaceutycznych. Apteki odgrywają kluczową rolę w opiece zdrowotnej społeczeństwa, będąc miejscem, w którym pacjenci mogą uzyskać nie tylko leki, ale także cenne porady i wsparcie farmaceutyczne. Telefony pacjentów do aptek stanowią istotny element codziennej pracy farmaceutów i personelu aptek.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto! Co otrzymasz?

  • regularne wydania magazynu zawierające porady prawne i podpowiedzi w kontekście aktualnych problemów z prowadzeniem apteki,
  • gotowe wzory postępowania w najbardziej newralgicznych aspektach refundacji i kontroli,
  • dostęp do strony www.prawowaptece.pl, gdzie znajdziesz elektroniczne wersje papierowych wydań oraz porady i komentarze ekspertów,
  • branżowy e-letter z aktualnościami i poradami,
  • wsparcie ekspertów w bieżących problemach z zakresu prawa - wystarczy napisać maila lub nagrać swoje pytanie na pocztę głosową 24/7 h!
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Numer 61, listopad 2024 r.

Numer 61, listopad 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej