• Prawo apteczne w praktyce
  • Prawo w aptece
  • Refundacja i kontrole
  • Zarządzanie apteką
  • Organizacja pracy w aptece
  • Z praktyki farmaceuty
  • Kierownik apteki pyta - ekspert odpowiada
  • Zamów
  • Prawo apteczne w praktycePrawo apteczne w praktyce
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Prawo w aptece
  • Refundacja i kontrole
  • Zarządzanie apteką
  • Organizacja pracy w aptece
  • Z praktyki farmaceuty
  • Kierownik apteki pyta - ekspert odpowiada

wypowiedzenie warunków pracy kierownikowi apteki

8664708a21983b6295098149fa19505ff7d66527-xlarge (3)

Jak wypowiedzieć warunki pracy i płacy kierownikowi apteki zgodnie z prawem

Pytanie:

Kierownik apteki zaraz po otrzymaniu wypowiedzenia warunków pracy i płacy (propozycja przejścia z 1/2 na cały etat, podwyżka i zmiana miejsca pracy na inną aptekę) poszedł na zwolnienie lekarskie. Drugi magister (siostra kierownika) również poszedł na zwolnienie, pomimo tego, iż nie było ryzyka, że może dostać wypowiedzenie. Obie Panie mgr aktualnie przedłużają zwolnienia o kolejny tydzień.  Kierownik poinformował pracodawcę o zwolnieniu lekarskim 15 min przed planowanym rozpoczęciem pracy. Nie zadbał o zorganizowanie pracy i zapewnienie obsady magisterskiej w aptece. Nie wyznaczył zastępstwa na czas swojej nieobecności (do 30 dni). Kierownikowi biegnie wypowiedzenie 3 mies. i nie zamierza przyjąć zaproponowanych nowych warunków pracy. Kierownik odmawia podpisania profilem zaufanym odnowienia certyfikatu niezbędnego do realizacji erecept oraz raportowania do Kowala. Istnieje ryzyko, że odmówi również wystawienia upoważnienia do podpisania zestawienia refundacyjnego. Bez jego udziału apteka straci możliwość realizacji recept. Co zrobić w takiej sytuacji? 

  • 31 lipca 2022 r.
  • Nr 34 - Sierpień 2022
3621

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Nasi eksperci
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

fandk.pl

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • [email protected]

© Wiedza i Praktyka

/PrawoApteczne

Wiedza i Praktyka logo